Alla inlägg den 3 november 2006

Av Magnus och Sara - 3 november 2006 21:47

Ja, det finns en dörr till det som ska bli vårt sovrum. Gamla norrvägen 45 är därmed helt valvfritt. Här en klassisk före-efter-bild.

Av Magnus och Sara - 3 november 2006 18:30

Måste det vara så här? När jag träffar människor nuförtiden och berättar om Magnus och mitt husköp glider deras blickar som på beställning ner mot min mage! Varför??? Vi är med hus, inte med barn! Nog och väl brukar jag periodvis vara både putmagad och fluffig men detta tar priset! Man kan riktigt se på dem jag pratar hur de sneglar på min mage, sen på något underligt sätt kommer de överens med sig själva att "barn, ja så är fallet förstås". Måste man vänta barn för att bli med hus? Nä, vet ni vad! Sluta stirra på min mage, den gillar Oboy och smörgåsar, det är den enda!

Av Magnus och Sara - 3 november 2006 16:41

Då är det nya rummet där.

Av Magnus och Sara - 3 november 2006 16:21

Jaha, då var det klart på riktigt. Ett ungt par ska nu bli lyckliga tillsammans i vår fina lägenhet. Det känns lite konstigt att deras kompisar ska komma hem till dem och sen ska de säga "vad fint här är" och så kanske paret svarar "tack" i stället för "Ja, det är ju Magnus och Sara som bor på Gamla norrvägen 45 som har renoverat den här lägenheten och sen varit snälla nog att sälja den till oss"

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om reportaget i smp?
 Katastrof att såna klåpare får uppmärksamhet!
 För lite chockrubriker...
 Det var trevligt, nu vet alla hur lyckliga ni är.
 Uttömmande, som att läsa baksidan på en bok och klara provet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards