Alla inlägg den 24 januari 2007

Av Magnus och Sara - 24 januari 2007 23:16

Bilen är inlämnad nu för att den där skadan efter missödet utanför konsum ska fixas till. Vi har fått en hyrbil betald av försäkringsbolaget, en ford focus som man kan köra på etanol.Jag undrar lite var de köper sina bilar för jag vill ha en sån... som alltid är ren både invändigt och utvändigt.

Av Magnus och Sara - 24 januari 2007 14:10

Damn! Snart är det på riktigt. Jag ska lämna G:a Norrvägen 45 på veckorna för att jobba i Stockholm. Jag som får lätt hjärtklappning när jag rullar in på centralen och svettningar av en seven-eleven. Jag är inte så urban kan man väl säga. Jag fick en ny (fast begagnad) cykel idag som var en present från Sara. Killen (verktygs-Bosse för er stammisar) som fixat den har i flera veckor lovat att han skulle ställa den utanför G:a Norrvägen 45. Idag var den plötsligt där, men låst och ingen nyckel. Han svarar inte när jag ringer. Vad är det som händer?

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om reportaget i smp?
 Katastrof att såna klåpare får uppmärksamhet!
 För lite chockrubriker...
 Det var trevligt, nu vet alla hur lyckliga ni är.
 Uttömmande, som att läsa baksidan på en bok och klara provet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards