Alla inlägg den 2 april 2007

Av Magnus och Sara - 2 april 2007 22:17

Sara har skickat över bilder och det är skrämmande likt bilderna från den sjätte november. Man anar ändå att det är på väg åt rätt håll. På garageuppfarten står ett stort traktorsläp som är alldeles fyllt med mossa. Mysigt och en påminnelse om att det nog var rätt att låta de stora maskinerna göra jobbet i stället för de små spadarna.Sara! Vad är planen egentligen? Kan inte du berätta som har ritning och allt?

Av Magnus och Sara - 2 april 2007 18:21

Jag jobbar ju som bekant i Stockholm och har ingen aning om vad som händer på min tomt. Mitt enda hopp står till gamlanorrvägenbloggen och den andra författaren av denna. Sara! Lämna ditt jobb och åk hem och fota! Alla vill ju veta vad som händer i trädgården!

Av Magnus och Sara - 2 april 2007 11:30

Bandvagnarna har rullat in på Gamla Norrvägen. Vi minns alla den sjätte november. Ministrar världen över har kommit samman och alla är lika rörande överens. Vi ska aldrig glömma och återuppbyggnaden ska ske så snart det kan ske på ett värdigt sätt. Dagen för återuppbyggnaden är idag och kanske någon vecka framöver. Garageuppfarten ska bli jämnare och snyggare med ny singel, det ska läggas plattor vid entrén, all mossa ska rivas bort, det ska läggas lite singel någon halvmeter ner vid huskanten som någon slags lightdränering, det ska sås gräsmätta, en dränerad grund för en veranda ska anläggas. Det bästa av allt, jag eller Sara tänker inte göra ett skit av det här. Vi drar till Goa och blir magsjuka och välter ett par heliga kor!Till sist en personlig fundering från Magnus. Jag tittade på tidningar på pressbyrån idag och kom fram till att jag tyckte att tjejerna på tjejtidningarna var mycket snyggare än tjejerna på killtidningarna. Är jag lesbisk?

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om reportaget i smp?
 Katastrof att såna klåpare får uppmärksamhet!
 För lite chockrubriker...
 Det var trevligt, nu vet alla hur lyckliga ni är.
 Uttömmande, som att läsa baksidan på en bok och klara provet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards