Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Magnus och Sara - 5 juli 2007 14:54

Första veckan på min (Magnus) semester. Jag hade väl tänkt mig att ta dagen som den kommer, kanske hälsa på någon kompis, spela någon runda golf, jobba lite på huset.


Jag har inte jobbat någonting på huset, men spelat mycket golf. Saras lillebror Calle har blivit kvar sedan spelningen i helgen och sen kom Håkan på oväntat besök i måndags. Han skulle stanna på en "lunch". Han åkte hem igår kväll (onsdag) med ett gammalt golfintresse väckt till liv. Jag fick spö av honom alla rundorna.


Grannens land växer. Det är "pumpol" och "bönol". Vi får ta vad vi vill och dessutom är vi välkomna till deras kinarestaurang för en bjudlunch.

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om reportaget i smp?
 Katastrof att såna klåpare får uppmärksamhet!
 För lite chockrubriker...
 Det var trevligt, nu vet alla hur lyckliga ni är.
 Uttömmande, som att läsa baksidan på en bok och klara provet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards