Alla inlägg under december 2007

Av Magnus och Sara - 29 december 2007 01:09

När jag studerade fick jag lära mig om hur viktigt det var med representation i medier och ändå gjorde jag en miss här i vår blogg.Självklart skulle jag ju skrivit att Saras lillebror Calle var här och jobbade med oss hela dagen med vårt kylskåps och microprojekt.


Han kommenterade ju förra inlägget nåååååågot sarkastisk. Jag har nu smygtagit en bild hur han såg ut bara sekunder efter hans fräna kommentar.

Av Magnus och Sara - 29 december 2007 00:42

Det fanns en oerhörd energi inför förra årets nyårsfest då den liksom var ett slags examensprov som skulle bevisa att man kan ändra planlösningen, byta rör, dra in fjärrvärme, byta stora delar av trossbotten i grunden, och så vidare (ni kan historien) på två månader. Examensprovet gick bra. I somras flyttade sen gamlanorrvägenprojektet ut i trädgården där grävmaskinerna satt sitt spår. Det tänker man inte på så mycket idag när vintern är här. Gästerna är på väg tillbaka... Ska de tycka att här har ju inget hänt?


Microugnen som stått uppe på kyslskåpet och som vi bedyrat skulle få en plats har stått kvar där i över ett år. Dags att göra något åt det. Dags att fixa den där hyllan som vi snackat så vitt och britt om. Gamlanorrvägenbloggen bjuder på en klassisk före och efter-bilder!


Av Magnus och Sara - 26 december 2007 16:34

Well... bloggen har stannat av. Omröstningen är närmast enhällig, börja skriv om annat också. I stället gör vi som riksdagen efter kärnkraftomröstningen, skiter i det och kör på ett annat alternativ. Vi har köpt en liten lägenhet i Stockholm. Övernattningsrum till mig (Magnus) är det tänkt. Det finns lite renovering att göra där också, men det vore väl synd att kalla det för uppföljare till gamlanorrvägenprojektet. Vi kan väl kalla det för extramaterial.

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om reportaget i smp?
 Katastrof att såna klåpare får uppmärksamhet!
 För lite chockrubriker...
 Det var trevligt, nu vet alla hur lyckliga ni är.
 Uttömmande, som att läsa baksidan på en bok och klara provet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards